13:45
הדרכות וידאו לריקודי בטן

ריקודי בטן היא אחת מצורות הריקוד העתיקות ביותר המוכרות לאדם. התנועות המופיעות אצל רקדניות בטן פועלות להוצאת מתח מהגוף, לשחרר אנדורפינים ולהשתלב יותר ויותר בכושר.

שורשיו של ריקודי בטן הולכים אחורה עוד יותר בזמן באמצעות דברים כמו ריקודי הפוריות והקציר שנהוג נהוג בעולם על ידי תרבויות עתיקות שונות.

סרטון ראשון: המדריך של קייטי לריקוד בחו"ל https://www.youtube-nocookie.com/embed/W1cX9jnpzkg?rel=0&controls=0&showinfo=0&autoplay=1

סרטון שני: איך לרקוד בטן: 5 מהלכים בסיסיים https://www.youtube-nocookie.com/embed/?wr=480 &hkid=ZzGGNskOkNrw#t=10776_1627

לריקודי בטן יש ריקודים נפוצים שונים הכוללים שימי, יונה, בדיקת ירכיים ורעד.

-השימי: רקדניות בטן מסתובבות מצד לצד, משתמשות במהלך הזה כדי למשוך תשומת לב.

-היונה: תנועות ריקוד מורמות אל תוך הגוף ומחוצה לו לעתים קרובות על מנת ליצור תחושת פלירטוט והתנועות החושניות בדרך כלל מעידות על פשרה.

בדיקת הירך: רקדנים משתמשים בזה במסגרות חברתיות מתאימות כדי לרמוז על אינטימיות מינית מבלי לגעת באחרים. נערות ליווי באשדוד https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/|https://romantik69.co.il/נערות-ליווי-ברמלה/

-טלטול: הוא וריאציות על תנועות ניעור המבטאות גם תנועות תנועה למעלה ולמטה עם שרירי בטן גמישים.

אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל ללמוד ריקודי בטן. למרות שרוב המתחילים יתחילו לעתים קרובות שיעורים עם מורה בכיתה ויתאמנו בסלון שלהם, רבים מתחילים לפנות למדריכי וידאו כמשאב ללמידה בעצמם.

במאמר זה דנתי בחשיבותם של סרטונים לאומנות ריקודי הבטן.

עם הצמיחה של סרטוני מידע, אנו מוצאים יותר ויותר ביוטיוב לכל דבר, בשל כך נגישים סרטונים אפילו למשימות הבסיסיות או הפשוטות ביותר. אתרים רבים עם מידע על נושאים משתמשים בסרטונים כדרך עיקרית ללמד או לראות גם מה הילד ילמד מזה.

אנשים מצפים למצוא הדרכות בפורומים ציבוריים אם הם לומדים מיומנות חדשה או מנסים להשתפר בה. כאשר הם לא יכולים למצוא אחד, הם עשויים להרגיש שהתוכן אינו זמין, מה שעלול להרתיע אותם מלרצות ללמוד את הנושא הזה, אבל למרות שהייתה עלייה במספר ערוצי YouTube שנוצרו, עדכונים יכולים להיות נדירים, כלומר זה עשוי להיות קשה ללומדים שרוצים לשפר כל הזמן את כישוריהם.

ריקודי בטן היא אומנות יוצאת דופן שבה הרקדן יודע באופן אינטואיטיבי להשתמש בכל גופו כדי לספר סיפור. וכך גם ההדרכות הללו.

ריקודי בטן נחשבים כצורת אמנות וסוג של תנועה. זה התפתח כצורת בידור פופולרית בעוד ריקודים ערביים נעשו בקפדנות מכוסים בבגדים חושפניים, אבל עם הזמן זה הפך להיות אינטימי יותר.

מדריכי הווידאו מועילים למתחילים כשהם מכירים את היסודות והתנועות המתקדמות בריקוד בטן. הדרכות כאלה מועילות מאוד לאמהות המעוניינות להעניק לילדים שלהן פעילות נוספת או לאנשים שרוצים לשמור על עצמם בכושר ובריאות על ידי ביצוע תרגילי תנועה, אימוני פיסול, תרגילי יוגה וכו'.

Просмотров: 74 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar