08:02
מין דיאט: מה יכול ולא יכול לאכול לפני סקס

מתברר כי המוצרים שבהם אתה משתמש יש השפעה לא רק על הדמות שלך.מדענים שייכים תכליתיים לנושא מעוררי תשוקה ואת ההשפעה האמיתית שלהם על הליבידו. אבל כולנו יודעים כי מזון בריא הוא ביסודו בכל מקרה - זה לפחות להשפיע על בחורים בריאות מינית נשים.Elea Lo - שף ותזונה מיוחדת. היא אומרת כי ישנם מוצרים כגון שיכול באמת להפוך את החיים הסקסיים שלך.

1 יין וגבינה 2 לאכול אותי 3 מזון ורומנטיקה

יין וגבינה

הנתונים הגיעו מגרמניה, צרפת, שבדיה, איטליה, ארצות הברית ובריטניה.

אלפיים 500 מאות שישים ושלושה מוצרים היו נבוכים בראש, בעוד המקום הראשון נלקח על ידי שוקולד. יתר על כן, הרשימה נראית כך:

עגבניות; לחם; תפוחים; תפוח אדמה; קפה; בננות; יַיִן; גבינה; תּוּת.

סטנדרטי להגדיר לארוחת ערב רומנטית, אין דבר להיות מופתע. היא לא הפתעה והעובדה שהחאלית היא לעתים קרובות לא על המים, אלא על יין.

אבל בשבילך אתה צריך לדעת כי גבינה ולחם מעוכלים היטב ומתבוללים על ידי הגוף. מוצרים אלה עשירים oligosaccharides תסיסה, disaccharides, monosaccharides ו polyols. משמעות הדבר היא כי לאחר הצריכה שלהם הוא סיכון של היווצרות גז ובעיות אחרות.

פרידה האריה - תזונתיים. תוצאות שנרכשו לא תדהמה. היא אומרת כי שוקולד ועגבניות הם חטיף נוח. בנוסף, הם עשירים הורמונים של לא רע רווחת ויטמינים. "שוקולד Polon אננדמיד ו phenylethylamine - 2 מרכיבים לאלץ את הגוף להקצות הורמוני אושר, המכונים אנדורפינים," מסבירים Harre.

איסוף מוסמך מתכנן לעבוד עם עשיר בישראל. הם נדיבים ונכונים. רק זה לא מפלגות נוחים נפוצים בעת עבודה.

אבל היא מזהירה כי שוקולד מכיל methylxanthine, כי כבוד האנרגיה שלה הוא קצר.

זה סקרן כי ארבעה מתוך 10 סחורות מועדפות יותר ברשימה ידועים כאפרודיזיאקים - זה שוקולד, תפוחי אדמה, קפה ובננות. אבל Harwa מציין כי מוצרים אלה משמשים לעתים קרובות כבר אחרי סקס, במילים אחרות, אנשים לא להמשיך כמה מטרות. זה רק lobing, זה הכל.

Haria ממליץ להיות קשוב למה שאתה אוכל במזון. "לעתים קרובות אנו לא מבינים מה ההשפעות של המזון על הגוף ואת הנפש אומר," היא אומרת.

לאכול ME2

אם אתה רוצה לשלוח תאריך, לשקול מחדש את התפריט לארוחת ערב רומנטית.התוכן של נקודות Lifesum של Lifesum של Lifeker Lifeker של המפסק השוודי הרגע השנתי.

הם שומרים על הלב שלך בריא ולעזור דם לדבוק במקומות הדרושים.

והנה רשימה של גיבורים אלה:

זרעי פטיש של פשתן

superproduct זה ידוע איכויות נוגדות החמצון שלה השפעה חיובית על זרימת דם. זרעי פשתן גם לעזור לשמור על אנרגיה משום שהם מכילים lignanes - אסטרוגן דמוי חומרים כימיים בעלות נגיפים, בקטריות ו antitumor איכויות.

והם עשירים בחומצות שומן אומגה -3 ו- L-Arginine. בזכות זה, זרעי פשתן מחוברים למערכת הלב וכלי הדם, שהוא פלוס לליבידו, גם לעזור לשמור על זרע בריא.

אתה יכול להוסיף כמה כפות תה ב שיבולת שועל, ירקרק, צלחת בשר או ציפור או בסלט. דירות דיסקרטיות במרכז

צדפות

זה מאכלי ים עדינים הוא עשיר אבץ. אבץ מסייע לגוף לייצר טסטוסטרון - הורמון הקשור לתשוקה סקסית. זה גם עוזר הורמוני בלוטת התריס לסנתז הנדרש להשגת אנרגיה.

תוצאות מיידיות לאחר הצריכה של זוג צדפות לא מצפה שום חוש. אבל המוצר הזה הוא אכן עשיר בחומרים שימושיים חיוניים לבריאות מינית.

זרעי דלעת

הם גם עשירים באבץ, והם גם מקור טוב למגנזיום. זרעי דלעת מכילים נוגדי חמצון, antihypertensive ו cardioprotective חומרים מזינים, הבריאות של הגוף שלך.

זה עוד מקור טוב של חומצות שומן אומגה -3. יש להם השפעה מועילה על בריאות נקבה זכר ולהפחית דלקת.זרעים עשירים גם בברזל, הנדרשים למען ו אנרגטי.

השתמשו זרעים לפחות כמה נוח לך - עם יוגורט, למשל.

זרעים לימוניים

הם מכילים פוליפנולים אשר מקטינים את הסיכון לפתח מחלות לב והתקפי לב. כמו כן הוא האמין כי הם להירגע כלי הדם ולהגדיל את משלוח הדם למוח וללב.

זרעי לימון להגן על המערכת החיסונית, להעלות את מצב הרוח, להפחית את הלחץ ויש להם השפעה מועילה על פונקציית זיקפה.

זרעים ניתן להוסיף סלט. מחקרים מראים כי אנשים לעתים קרובות לחוות אכזבה ופגשים לא מדים עם זקפה אם יש לך אלכוהול.גבינה ולחם, כפי שהתברר, יכול לגרום לדמים. אבל כל האנשים הם אישיים.

אבוקדו

ויטמין B6 מסייע לשמור על מערכת עצבים בשיווי משקל, אשלגן מגביר את הליבידו ואת החיובים אנרגיה, ואת חומצה אולאית monounsaturated עושה את הלב שלך בריא.

האבוקדו הוא טוב יותר בצורה הגולמית, כי ויטמין E היא מאוד רגישה לחום. טוסט עם אבוקדו, סלט עם אבוקדו - בחר צלחת לטעם שלך.

מזון ורומנטיקה 3

אז מה עדיין מאכיל על תאריכים רומנטיים? צלחת עם מה צלחת עדיף להפריש?

לו מייעץ להימנע ממוצרים מעובדים: "עדיף להגביל מזונות עם התוכן הגבוה ביותר של מלח וסוכר וצפייה בצריכת השומנים כדי להפוך את זרימת הדם טובה יותר.

כוס יין היא רעיון טוב. אבל זה לא הכרחי להגזים עם אלכוהול, כי זה כרוך עם נמנום ו ... אכזבה. או שאתה יכול לשתות כוס מיץ רימונים עם קרח.אבוקדו הוא מקור טוב של ויטמין E, שהוא נוגד חמצון. הוא מרחיב את כלי הדם, צמצום הסיכון למחלות לב וכלי דם. אבוקדו יש גם השפעה מועילה על איכות זרע זכר.

אז במחקר אלפיים חמש עשרה שנים התברר כי אוהבי גבינה על גריל הם קיימים יחסי מין יותר. ובמחקר אחר, 3 שנים לאחר מכן, מדענים הגיעו למסקנה כי בחורים הסובלים אי-פונקציונליות זיקפה, שינויים חיוביים קרו לאחר צמצמו את כמות מוצרי חלב בתזונה.

אבל נראה כי לא, דיאטה בריאה - המפתח להצלחה. מדענים למדו כי אלה שתא הדיאטה מורכב אגוזים, דגים, פירות וירוקים, עם הסתברות גדולה יותר תרגיש בצורה מושלמת במשך היום ומענגת סקס לחלוטין.

במילים אחרות, אם אתה רוצה להיראות מגניב, אתה יכול להרגיש מגניב יש סקס מדהים, יש צורך לעשות בדחיפות לעשות את הדיאטה שלך.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

לשנות את הרגלי האוכל שלך קשה מאוד, אבל התגמול שווה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

אם אתם מתכננים לקיים יחסי מין, עדיף לא ללכת לפני התהליך. חטיף קל יהיה יפה, כך שיש לך כוח ורצון ללכת תשוקה עם אדם אהוב. מגבלות חמורות במיוחד מצד מה אפשרי ולא יכול לאכול לפני סקס, לא. ראשי - מרה. גם אם באת מהעבודה וגם יום שלם לא אכל דבר, אתה לא צריך ליפול לאוכל - זה לא רק לקחת קצת תשוקה סקסית, לפגוע בגוף. אז הכל מצוין, ומזון לפני סקס, כולל. לעשות אהבה קלה, ואז ולכן את התנוחות הקשות ביותר ואת נוהלי מודגש נכבשים.

Просмотров: 102 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar