21:51
האם זה אפשרי לפני, כמו אנשים רבים חושבים, לעסוק בחיים מרשימים?

אינטימיות קבועה - תנאי הכרחי של בריאות גופנית ונוחות נפשית. לעתים קרובות, בנות למניעת מניעה לבחור כמה אנשים חושבים, כגון סקס לפני הווסת. ואתה בטח שמעת עליו. אבל לא כל הזמן אפשרות זו היא איך זה התחיל על ידי עדיפות. למה? על זה יגיד את המאמר.

התוכן של המאמר

1 למה מול הגברות החודשי מרגיש נרגש? 2 סקס בטוח 3 ימים בטוחים 4 כאב במהלך יחסי מין

למה לפני הווסת נשים מרגישים כמו רבים חושבים נרגשים?אני

תחושת ההתרגשות לפני החודש נובעת מתצורות הורמונליות. רמות הורמונים, טסטוסטרון ואסטרוגן, בגוף של הנשים מתנדבות בהתאם לשלב של המחזור הווסת. המספר שבסופו של דבר, אסטרוגן וטסטוסטרון עולה כך לדבר בזמן הביוץ והיא בגובה הגבוהה ביותר בתוך 14 ימים לפני הווסת. ליבידו, בהתאמה, בתקופה זו גדל גם.

קפיצה הורמונלית היא מה שנחשב איך אנחנו רגילים לדבר, הנחת התרגשות. תשוקה חודשית multifactoro. הכל תלוי במצב הרוח, הנפש, הנפשי והפיזי.

Sex2 בטוח

כאשר מתחיל, איך לעבוד, תקופות, רמת פרוגסטרון בגוף הגברת יורדת. הוא מסמן את הכנת איברים ומערכות שיש לתינוק. סקס לא מוגן מדי פעם מוביל לתפיסה, אבל חריגים לקרות מעת לעת. את האפשרות של תפיסה כדי לדבר תלוי בתקופה של המחזור הווסת ואת המדינה הכללית של הגברת.

מחזור הווסת עושה תצורות בגוף של הגברות, כי קרבה אינטימית ערב של ימים קריטיים מעת לעת יכול סוף סוף להפוך הריון הריון. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהוא קשור להפרות של המחזור. כאשר אני נותן חיבור אינטימי - אורח נדיר, הביוץ יכול להתחיל לא מתוכנן, זרע נכנס לתוך הנרתיק לא יהיה הקצה הטוב ביותר של סקס אוקטובר. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

התנאים המוקדמים שעבורם עדיף להקדיש ממין לפני, כמו אנשים רבים חושבים, חודשי:

אי סדירות כמו רבים באים לידי ביטוי, מחזור הווסת. ביוץ פעמיים בחודש. הפסקת נטילת COB (במקרה זה, 2-3 ימים לפני הווסת יכולה להיות בסופו של דבר, להיכנס להריון).

ימים מאובטחים 3

חישוב ימי בטוח יכול להיות 3 שיטות שונות: לפי לוח שנה, מצב, כפי שכולם יודעים, ריר צוואר הרחם, טמפרטורה בסיסית.

תשוקות יליד בישראל קל, במקרה שאתה מודל יפה מ בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר להרוויח חודש מ 4000 $.

זה באמת רוצה להדגיש את העובדה כי חוסר הפתולוגיה נבדק באופן בסיסי על ידי לוח השנה, שבו יש צורך לציין את ההתחלה ואת סוף הווסת. הזדמנות יפה להיות בהריון להיות בהריון להיות בהריון עבור 12-16 יום. ימי הבטיחות מכילים יומיים לאחר ביצוע חודשי.

יש צורך גם לשקול כי כאשר הזרע נופל לתוך הגוף, זה גם נשאר שם עד 3 ימים. במקרה של הפרה של תהליך הביוץ או מחזור הווסת, סוג זה של אמצעי מניעה לא סוף סוף לתת אפקט טוב וזה אפשרי כי אתה יכול בסופו של דבר, להיכנס להריון. זה גם צריך גם לקחת בחשבון את הבריאות של השותף.

השיטה השנייה היא ההגדרה של הטמפרטורה הבסיסית. זה הכרחי, סוף סוף, מדידה על 4-6 מחזורים לבנות לוח זמנים טמפרטורה. ימים שליליים הם אלה כאשר הטמפרטורה עולה על ידי 0.5-0.6 מעלות.

דמעות צוואר הרחם - זה כמו סוד, אשר רק עומד מתוך הצוואר של הרחם. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שרבים באים לידי ביטוי, שופע, בסופו של דבר, מתיחה בין 2 אצבעות.

ביוץ של ריר ביוץ הופך כמה אנשים חושבים, צמיג ודביק, אשר סוף סוף עיכובים spermatozoa בתעלת הנרתיק. עכשיו אתה יודע כי לאחר שלושה ימים של הערעור של הביוץ, אתה לא יכול סוף סוף לפחד ולקבל יחסי מין.

כאב במהלך sex4

במשך שבוע ובמיוחד ביום שלפני הווסת, אישה יכולה לחוות כיצד אנו מביעים, כאב חזק מרגיש במהלך יחסי מין. תנאים מוקדמים:

סקס א '. נוונים. דקלף ופטריות של איברי המין. צלקות לאחר טיפול. אנדומטריוס. דרומה מוגזמת, כמו שכפול רבות, ערוץ הנרתיק. קיפאון דם בחלל אגן קטן.

כדי ללמוד מעט כאב, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לשנות את התצוגה במהלך אהבה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. הזמנת יעילה יותר esquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה צריך לבחור את המיקום כך הגברת עצמה יכולה לשלוט על החדירה. המיקום הטוב ביותר - רוכב. כמו כן, יש לתרום, קוקס כולם יודעים, סקס גס - הוא יכול לומר שהוא יכול לגרום לדימום במשך ימים קודם לכן, כפי שהיינו מדברים, טווח לכאורה. להיות ביכולת למזער, כפי שכולם יודעים, סקסי.

למה זה עדיין לפני הווסת סקס לצוד? כל גוף של גברת מגיב לתנודות הורמונליות בדרכים שונות. במהלך הביוץ יש אינסטינקט של מתמשך, כי בנות רוצה, לשים את זה בעדינות, כדי לקיים יחסי מין יותר מאשר איך אנחנו רגילים לדבר, ימי כל יום. אבל יש כאלה הנמוכים, מוגדרים נגד תקשורת אינטימית במיוחד לפני הווסת.

זכור כי סקס הראשון ואפילו במשך שבוע לפני הווסת היא לא הדרך הנכונה של אמצעי מניעה. ואכן, הביוץ יהיה סוף סוף לשנות קצת או לחלוטין הופעל כמה פעמים בחודש. בגלל הסיכון הגבוה ביותר, להיכנס להריון, עדיף לדחות את הנאה לתקופה בטוחה.

Просмотров: 185 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar