15:33
גברים מסוגלים, בסופו של דבר, לברר מה הגברות מורגשות כאשר גירוי הדגדגן

נראה שאנשים אף פעם לא יוכלו לדמיין אמין עבור עצמך, אשר מרגיש את המין השני במהלך גירוי אינטימי. אבל המדע המודרני הוא מסוגל לחשוף את המסתורין הזה כדי לסייע באהבה להעריך חבר רגשות ארוטי. מתברר כי אבריינים בחורים וגברות לפתח מתאי עובריים אחידים, ורצפת העובר מובחנת רק בשלב הפיתוח המאוחר.

התוכן של המאמר

1 דגדגן או ראש מין חבר 2 חבר חבית או שלושה איברי המין רשות ליידי 3 הבדל חיוני

הידע של איך העובר, כפי שכולם יודעים, תאי מין בגברים ובגברות, לעזור להבין איך כולם יודעים, רגשות סקסיים מול סקס.

דַגדְגָן חֲבֵרוּת

מאותו הדבר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, בדים עובריים, סוף סוף, הדגדגן מתרחש ראש חבר. שני האיברים מכילים כ -7,000 קצות עצבים ומפורטים הכי מוכר עם אזורים רגישים של הגוף האנושי. זיכרונות, שנרכשו מן הגירוי הארוטי של הדגדגן וראש החבר היו דומה או דומה מאוד אם בשימוש לא היבט אחד. גודל ראש ב ' 10 פעמים בסופו של דבר, עולה על גודל הדגדגן, כי הגוף הזעיר כל מספר בלתי מוגבל של גלאים רגישים מרוכזים מקרוב יותר, מאשר בחורים.

רוסית שאינם פנסים וחוסר פגום של מידע זרוע דעה כוזבת כי ליווי הוא משהו היום, סובלים, זה יהיה שותק על עובדה זו. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי לגמרי עם זנות.

יש לציין כי צפיפות זו של קצות עצב עושה את הדגדגן חלק רגיש סופר של גוף של אישה.

לכן יש לנקות את הדגדגן בזהירות רבה. אֵיך קל יותר והכדור יהיה המגע שלך למקום הזה, יותר אינטנסיבי תענוג אתה מספק גברת. אין צורך לעבד לחץ ישיר או לשפשף הדגדגן עם אנשים כמו אנשים רגילים להביע, בכוח, כאילו אתה רוצה לקבל אש מתוך זה. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה הוא מאוד מעשים אנרגטיים, באופן כללי, יכול לגרום לאי-נוחות, רגשות מגעילים, או להביא לאפקט ההפוך, כאשר הגוף מפסיק, הוא הפך, להגיב על חיבה. מתי תוכלו לעורר דגדגן בן זוג, תחשוב על נגיעה בראש חבר משלו להכפיל את הרגשות האלה 10 פעמים.

חבר חבית או שלושה איברי המין ליידי אורגני 2

בשלב מסוים, כפי שהיה, בד עוברי יכול, לשים את זה בעדינות, כדי ליצור פני חבית לבנים, או איך להתגלגל פנימי ספוגים בנרתיק, חבית קליטוריס ו G- נקודה לבנות. את הפונקציה של נבט קטן שפתיים ניתן להשוות עם הבשר האחרון של הגברים, ואת המבנה הפנימי שלהם עם דם, עצבני ושרירים מערכת תא המטען.

תא המטען של הדגדגן הוא נפוץ עוד יותר עם גזע העיפרון חבר. הוא בתים את הגוף cavernous, יש הרבה, כפי שכולם יודעים, דם כלי וכמה מאיתנו כל הזמן אומר קצות עצבים. נקודה G הוא בבזבז, זה הופך להיות הדגדגן השני הוא אזור גבירותי ארוגני רגיש יותר. היא אוהבת הקנה של חבר מכיל בד זיקפה ואינספור הצטברות, כפי שאנשים נהגו להביע, עצבני גלאי.

רגשות שחווים את השותף שלך מפעולה מקומות אינטימיים אלה הם קרובים מאוד לאלה שאתה מרגיש כאשר מגורה תא המטען של החבר שלך.

הבדל משמעותי 3

רוב החבר'ה גם מאמינים כי הנרתיק הוא הראשי, קצת הוא לא היחיד, האיבר, האמצעים של גברת, באופן כללי, משיגה אורגזמה.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע הולידה שיפוט שגוי כי למעשה ליווי - כל זה משהו, עם חרפה, נתון, מה צריך לשתוק. רק מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אבל הנרתיק נושא רק פונקציה הרבייה. זהו נתיב גנרי וערוץ שעבורו הזין נותן בהצטיינות הרחם.

מאז זה משתתף במיוחד בבלבול, התהליך הוא כואב מאוד, הטבע סיפק את זה בזהירות עם מספר קטן של קצות עצב. לכן, במונחים מיניים, גוף זה פחות רגיש, למעט אזור אחד - נקודות G, הממוקם לא עמוק 7 ס"מ בערב הנרתיק.

העניין הוא שהנרתיק, הרחם, כפי שאנו מדברים כל הזמן, צינורות הרחם לפתח מן מה שנקרא muller צינור, אשר בתורו מזונות עד סוף החודש השני, כפי שכולם יודעים, פיתוח intrauterine. הבנים מ Mullerova אין צינור, ולכן, איברים קריטיים חשובים לפתח, הוא גם נוצר ממנו אלמנטים שיוריים - ביצוע ביצים וכשהו, כיסים עיוורים הממוקמים בלוטת הערמונית. אזורים אלה בחורים אינם שונים ברגישות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

אז, רוב הגברות יספקו את העמוק ביותר חדירה זועמת, וקליטוריס ליטפס, שפתיים ונרתיק ופעולה G, אשר סביר יותר לעורר את הראש וחבית של חבר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי סקס.

גירוי של הדגדגן ביד - השיטה הנאמנה להביא את הגברת איך האורגזמה המרשימה. ואם מקבילים עם ליטוף הדגדגן לעורר פטמות גם כדי לדבר כדי לעשות תנועות חודרות לאצבע צעצוע הנרתיק או פי הטבעת, הנקבה תענוג יהיה רק ​​בשיא. גם כדי לעורר את הדגדגן אתה יכול להשתמש אביזרים למבוגרים - ויברטורים, ואקום או אולטראסאונד catalysts. אגב, רגשות במהלך פעולות כאלה זהים לאלה, זה הפך, אדם חווה במהלך השימוש משאבת ואקום. ידיים או פה, כפי שנהגנו לומר, זה לא יוכל להשיג! די פעם אחת לחוות את זה, בסופו של דבר, לוודא.

Просмотров: 4603 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar