14:14
איסלס תקשורת דקויות עם לקוחות: איך להיות חמוד וידידותי, כאשר בהחלט לא ציד

עבודה בתחום הזמן הפנוי גם מרמזת לתקשורת עם הדרך שבה רובנו משמשים להוציא מספר רב של ילדים, כפי שהיינו מדברים, לכל אחד יש "תיקנים בראש", גם ספציפיות של התקשורת וההתנהגות. ב צער, לקוחות מומחים אינם כל הזמן, סוף סוף יש את gentlemen משכיל ומשכיל עם שלי מלכותי. באמצע מילינרה ויזמים מספר בלתי מוגבל של חקלאים רגילים, עם Robbola הטמון בהם, הומור טיפש ובורות. אבל, למרבה המזל, המיעוט הזה.

החוסר השלמות הוא שהמורנקים מחויבים להיות ידידותיים, נעימים וחברתיים עם האופן שבו אנו מדברים כל הזמן, לפחות מאיזה לקוח, ללא קשר לאופן שבו המוסד מתבטא, הוא אוהב או לא. הבנות האלה צריכות לחייך רק כדי לחייך, לשמור על שיחה ולהעריך גבר בכל רחבי הפגישה, גם אם יש לו מצב רוח רע עכשיו, משהו כואב, בכלל, לשים את זה מעט, להתנסות לגועל לגבר. כיצד להיכנס לידיים שלך כדי לא לשבור תאריך? אנו ננתח טכניקות וטכניקות שונות שבאופן כללי, לעזור לך, כפי שכולם אומרים, חמודים, כדי למתן אותו, כדי להקרין חיובי באופן שבו אנשים התרגלו להביע, לפחות מה המצב. נערות ליווי בהרצליה

להתכונן להיפגש מראש

מאוד רק להיות כמו שאנחנו משמשים לדבר, ידידותי וחברותי, כאשר אתה מרגיש את אהדה עבור בן שיח. לדוגמה, בשבילך כמו קולו, סרק או באמת מעריץ את הכביש. במצב זה, את הפה של המקלע, לשים את זה מתון, מתנפץ בחיים, ואת הנושאים לדיונים וברכות נראה כי רבים מאיתנו אומר כל הזמן.

במצב שבו משהו דוחה אותך בלקוח (ליבליות, גיל, קול קבוע, טון צוות, עניינים בלתי חוקיים, גרימת התנהגויות) קשה מאוד להפגין כמה רגשות מצוינים, למצוא נושאים לשיחות, ועוד יותר מחמאות, זה מעט, יש סימנים של תשומת לב, גם למרות העובדה כי זה אחריות נוזל שלך עבור זה אתה מקבל כלים. אבל אדם אינו בוט, וקשה מאוד, לשים אותו מעט, מכריח משהו דרך כוח.

באופציה של מצבים אלה כל הזמן מעריצים לרשימה של שאלות מילואים ואלה היית יכול לדבר עם הלקוח ולשמור אותם בראש שלי, כך בתהליך התקשורת זה לא הופיע בתהליך הפסקה לא נוח, אפילו שתיקה ארוכה מ חלק שלך חלק. הנושאים, בסופו של דבר, יכולים להיות נפוצים ולא ראויים, כפי שאנו באים לידי ביטוי, מוכן תחת לקוח מסוים, בהתבסס על האינטרסים שלו ואת סוג הפעילות. מוריד את השאלה כדי לאלץ את הלקוח להסבר ארוך ומפורט, כך שתוכל למשוך את הזמן. לבסוף יש לומר לך, לבסוף, זה נשאר להקשיב, באופן כללי, זה נחמד לחייך, כי זה לא עושה את זה, באופן כללי, הוא יצטרך לבקש סוף סוף לבקש.

דגש על איך אנשים משמשים להביע את התכונות החיוביות של הלקוח

אם הלקוח הפך ישן מאוד, ואולי מכוער או משעמם, אז הוא לא מתמקד בו. אם אתה מתמקד בעוינות שלנו, ולאחר מכן לאורך הפגישה, בסופו של דבר זה יהיה מעצבן ולכן מדבר כדי לעצבן את חסרונותיו, אשר ישפיע על ההתנהגות. אתה תהיה דורבני, הביטוי של הפנים ישתנה נייטרלי או לא מרוצה, לדבר ולדאוג לאדם לא יהיה כל תשוקה, אבל זה רק רוצה לסיים את 1 - לבוגר. זה אבל עם גישה כזו, איך להשיג הרבה כסף לא מרוויח. אם ציפית לתאריכים, בסופו של דבר, אתה רק צריך ללכת עם תנודות צעירות עם מראה נעים ומוח יוצא דופן, כל כך מעט, בסופו של דבר, זה לא בסדר.

סיור מועדף סיור... טיולי ליווי למעלה ...

המשימה שלך היא לספק להישאר נוח בחברה שלך כמו כל לקוח, וכפי שכולם יודעים, אז לנסות לראות את זה ללא תשלום ולהתמקד בתכונות הלא רעות שלה. ברור, אנחנו מוכרים היטב מה יכול להיות נורא, אבל הוא, כמו אנשים רבים להביע, דמות מצוינת וקול נעים, תן לזה להיות שמן, אבל זה כל כך מדבר על צדקה וגם חסות למקלט לבעלי חיים, או הלקוח סוף סוף, הזקן התברר, אבל זה בן שיח יפה ויודע סיפורים מדהימים מהחיים. מדגיש שלא לצורך כמו קו הקהילה. לא עבור כל מי שממונח משהו חיובי, אתה לא צריך להעמיד פנים בשבילך, כי אתה באמת מעריץ את זה, כמו כולם יודעים, גבר, גם אם מאה אחוז. מספיק כדי להתרכז במשהו אחד, כך שאתה להרגיע את עצמך פנימי לדבר ולסיים לשים חיוך חמוד. אנשי עסקים ידועים מזמן להרגיש יותר ניתוק וכיצד להתבטא, כל כך בזהירות עם המשחק של משחק.

תחשוב על כמה כסף אתה מרוויח

המוטיבציה היא כל הזמן עובד בבטחה, במיוחד אם יש נאום על הכסף. תארו לעצמכם כמה כסף תקבל תאריך גלוי ואתה יכול לעשות את זה מאוחר יותר איתם. מישהו קטן יודע מה אתה יכול להעתיק על המכונית ולכן זה לא סוף סוף מספיק של סכום זה, או הסתכלתי על העגילים הנפלאים בתכשיטים, או היה הרבה זמן רציתי לרכוש איך אנשים שימשו להביע תיק תיק מותג. מן ההבנה, שכן רובנו התרגלו לדבר, חלומות של חלומות מופרדים רק כמה שעות בחברת גברים, לא נותנים לזה מאוד כמו אנשים התרגלו להביע, נעים.

הרגשות החיוביים והציפייה של רכישות מסוגלים לחפוף בשני חשבוניות, ויעביר עד כה כדי לנסות להיות חמודים וחיבה, למרות כל דבר!

לנצל את כל הזמן אומר, מיומנויות ניתנות להסרה

ברור כי אפילו הדוב יכול גם להיווצר לרכוב גדול, ואדם כבר. אתה רוצה כל הזמן נראה בחביבות ו lugs? בטכניקה להיות חיוך. כן כן, מיומנות זו יכולה פשוט להיווצר כמו השרירים בחדר הכושר. אם כל יום, מול המראה, לעשות, כפי שכולם אומרים, תרגילים מיוחדים (לבנות מעוותות, למתוח את השרירים של הלחיים עם הידיים שלך, לחזור על אותה פעולה במשך כמה דקות באיסוף), אז בזמן תלמד לחייך על "אוטומטי", ללא קשר למצב שלך ולמצב הרוח שלך. מיומנות זו נהנית מנהלים, יועצי סוחר וכיצד להתבטא, אנשי עסקים.

טכניקה זו תעזור לך לא לתת לך כמה אנשים חושבים היחס הרע שלהם. ושם נשאר לילד, הוא יצטרך רק לבחור את הטיעונים לדיון ולנסות למצוא לפחות כמה נקודות קשר עם הלקוח.

לשחק את התפקיד של "הילד"

זכור כי, כפי שאנו מבטאים, אפשרות זו לא תסיר, שכן כולם אומרים, כל אדם, ולאחר מכן העריכו את הסכנה לפני השימוש בשבב זה. אם יש לך מצב רוח רע לגמרי, אתה לא יכול לפגוע בשבילך ואתה היית עייף, אז אני אומר את זה ללקוח, אבל, כמו רבים באים לידי ביטוי, מעט שבץ. כאב על השפתיים שלך, בבקשה תגיד לי שהכל כל כך מכוער וכאילו אתה קוזז אותך, קטן, כפי שהיינו מדברים, חסרי הגנה. אתה יכול אפילו לעלות. ישנן שתי אפשרויות לפיתוח אירועים: או הלקוח לארגן שערורייה וזה יהיה, כדי למתן את זה מתון, כדי לזכות, כי אין לך את השירותים שאין לך את השירותים, או להפעיל את "גיבור ומצב Defender" ויתחיל, לשים את זה בינוני, לרוץ סביבך ולהירגע.

גם דבר, כמה גברים אוהבים אותם. הם מוכנים לתת הכל עבור ההזדמנות, זה הפך, להרגיש "גדול וחזק אלפא זכר". ואתה נותן לו את ההזדמנות להציג את המאפיינים האלה, לעזור לך. אבל זכור כי לא כל הלקוחות ייפול על אלה שחושבים כזה טריק.

Eskzhotnitsa הוא לא בוט, אבל, כפי שאנו מביעים, אדם חי, ומפעם הזמן הוא גם קשה לעשות, כפי שכולם יודעים, רגשות מזויפים כל יום בלי שתיקה, כל אחד יכול, לשבור. חייב לחצות קצת זמן במקצוע, כך שתוכל לכסות מפגשים עם לקוחות, כפי שכולם יודעים, עבודה רגילה, מבלי לחבר את רגשותיהם ורגשותיהם. בינתיים, לא למדת להיות טוב כמו שרובנו להתרגל לדבר על השחקנית, להחיל את ההצעות האלה כדי להיפגש אפילו עם לקוחות "כבדים" פשוט עבר עם המפץ וההכנסה הביא. כל המיומנויות יהיה מנוסה. העיקר הוא לא לוותר, ואתה תבצע את כל החלומות שלך על איך להתבטא, עשיר, כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, חיים נפלאים.
Просмотров: 268 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar