18:20
איך לפתות את המדרגות של גבר

אם אתה מכיר אדם מעניין אשר על סימן של מדרגות גלגל המזלות, ואתה לא יודע כמה טוב לזכות באהבתו, כדאי לשאול על המלצות הכוכבים. אז, עם זאת, סולם של אדם מפתה?

מה הם - המדרגות הגבריות?

נציג גברי של סימן זה של גלגל המזלות יכול להיות נדיב מאוד, יש יכולות פיננסיות. הוא אוהב להמליץ ​​על אחרים, אבל במערכת היחסים שלו עם נשים קל לו להיות מבולבל, בשל הרגל לנתח אהבה ולחפור עמוק ברגשותיו שלו. באופן כללי, תהליך קבלת ההחלטות הוא תמיד קשה בקנה מידה; הם לא יודעים איך להפוך במהירות יחסים, גם אם חיבור זה הופך להיות ב.

הקסם של קשקשים של גברים חזק מאוד, אז אתה יכול לצפות רומן סוער מאוד, זה יהיה עוד יותר קשה לסיים - פעם אחת תחת פעולה של נוזלים של אהבה, זה יהיה בעייתי למדי - הרצונות שלך יהיה לנושא מלא לו.

זכור כי סוג כזה של גברים הוא לעתים קרובות במצב של Imasassabile - ברגעים כאלה קשה לתקשר עם זה, זה לא נחשב עם הרגשות שלך ואת המחשבות, אתה לא רוצה לרצות. כאשר זמן קשה של החיים נשאר מאחוריו מאחורי היחסים שלך הוא רוכש חיובי שוב והרמוניה.

איך לנצח כזה "מאוזן" רבות?

כדי לפתות גבר תחת סימן המדרגות, אתה חייב להיות בקשה נלהבת, כי הוא מחכה לו מן החברה שלו, עצמו, נלהב ונלהב. עבור משקולות, אפילו בקשישים, אהבה - הדבר העיקרי בחייהם. לאהבה, האנשים האלה מטופלים כאמנות.

קשקשים של האדם רוצים לאהוב מסביב ומסיבה זו, האביר מוכן לוותר על הרצון והדעתו של האדם. האיש הזה התרגל לידיעת נקבה, ומכיוון שקשה לו לסרב ולהזדקק לתשוקה ובהנאה (אם כי הצד האפלטוני של משקולות אינו נכלל), רומנים בו-זמניים כל כך מופיעים באנשים האלה לעתים קרובות הם לעתים קרובות הם לעתים קרובות נמכר ויכול אפילו להוביל לבעיות בריאות.

לא קל לכפות על סולמות האביר כדי לקשר עם חובות נישואין, מאוהב גברים אלה מעדיפים חופש, וקשה להחליט לקבוע.

מה העדפות קשקשים של גברים?

כדי ליהנות קשקשים של אביר, לא לגרור אותו למפלגות צבעוניות - לא אוהב את הפגישה הרועשת ומשפר את שלווה ואת השלום.

אף פעם לא להראות נוכחותו תוקפנות, זדון או חוסר סובלנות. עם גבר מסוג זה, אין צורך לארגן את השערוריות של ההיסטריה או לנסות לתמרן אותם - התנהגות כזו להפחיד שלך נבחר, לא לסבול קונפליקטים ינסו להשאיר מצבים קשים. המדרגות לא אוהבות לחץ ולא ממהרות עם אימוץ של כל החלטה חשובה. באופן מושלם אם הבחירה שלו מתייחס לסוג של נשים מכריעות והוא יכול לעשות את זה בשבילו. להיות פעיל, אבל לא להזין את היוזמה שלך בהדרגה להביא את שלך שנבחר ימינה. זה חל גם על נושא הנישואין - הכל תלוי ביכולת של הגברות באופן בלתי מורגש כדי להציע ללחיי אבירים שהחליטו ללא קשר ליצור משפחה, ולא אישה דחפה אותו אליו. הדבר החשוב ביותר הוא לפעול דיפלומטי ובעדינות. דירות דיסקרטיות

אילו נשים כמו מדרגות גברים?

כדי להגיע למיקום של קשקשים של גברים, זה לא הכרחי לא להיות רק הטוב ביותר, אבל לזרוח כוכבית בהירה ומפתיעה על רקע נשים אחרות. ובכן, או ללמוד להיות אהבה האלה ואת הפיתוי. אתה חייב להיות מצוינות מן הצעות שיער הצעות אצבע מסמר. אתה חייב להיות כל hepeccable:

  • מיומנויות ודרכים להציג את עצמם;
  • תסרוקת ומניקור;
  • נעליים ובגדים.
  • נניח שיש לך רגליים דקות, שפה חדה, מוח גמיש והם מסוגלים לשבור את הלב של כל אביר, אבל לפתות את קשקשים של אדם ללא היבט בהיר יוצא דופן, בקושי אתה יכול להצליח. איך זה מאוד חשוב להם כי הגברת לידו היתה בכל רחבי הטוב ביותר.

    מה אוהב את cavarre של אהבה?

    קשקשים זכר מעריץ תקשורת בנושאים שונים, כך עליך להיות מפותח לחלוטין erded, להיות מסוגל לתמוך בשיחה על כל נושא. כדי לעשות זאת, לפחות קצת אני מבין:

  • בקולנוע;
  • באומנות;
  • בפסיכולוגיה;
  • במוזיקה.
  • בנוסף לאמור לעיל, עליך להיות בעל סבלנות רבה. שינוי תכופים של רגשות של מדרגות טיפות מצב רוח יכול גם להסיר את הגברת המאוזנת ביותר עם מזג עמיד. לכן, הכן כי שלך נבחר כבר זמן רב להסס, קבלת החלטה. הוא צריך לשקול הכל בזהירות, לחשוב, דעה יכולה ללכת לחילוץ הנגדי.

    יש לך את כל היתרונות? אז ללכת לאתר "עיסוי" שלנו, נתקלת ואתה יכול לנסות לפתות מאזן נועז!

    Просмотров: 88 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar