15:02
איך צריך להתלבש

נראה כי המשימה של חשפנות - מתפשטת ומדגים את הגוף העירום לגברים, ובגלל מה ההבדל הם בכלל? עם זאת, רקדנית החזקת חשיבות רבה לתפיסה הוליסטית והרמונית של המספר. "פגוש את הבגדים" - פתגם זה משקף את מהות העבודה בסטרפטיז. הבגדים חשובים מאוד, כי בה, הנערה ממשיכה על הבמה, יצרה כך גברים מתאימים למצב רוח. הרושם הראשון הוא רגע חשוב, ההצלחה של הנערה תלוי בו. על איך יש לבוש בתי המשפט להתלבש להופעות ויידונו במאמר.

מהי חליפה לדבר

העלילה היא העיקר בעבודתו של הרקדנית של סוג ארוטי. ללא מקצועו מאבד רק את המשמעות. האיש חשוב לתהליך של איך הנערה בהדרגה מוחקת את הדבר עבור הדבר, למעט חלקים מתובלים יותר של הגוף. הוא אומר לה, מתעורר תשוקה, מפעיל פנטזיה נותן הנאה. התביעה לנאומים צריך להיות תלוי מההתחלה, להדגיש את היתרונות של הדמות ולהסתיר את הפערים באופן רווחי. זה כמו מעטפה ממתק יפה, כי זה על זה, אנחנו בוחרים מתיקות. גם עם סטריפטיז, אחרת לשים לב מיוחדת בגדים נופי, אז למה לא מיד ללכת לאורחים עירומים?

מספר כללים של ביצועים טובים לביצועים:

  • לא להראות הכל בבת אחת. אם בחרת תחתונים כמו בגדים לריקוד, שהוא שלושה משולשים של הבד על המקומות האינטימיים ביותר, ואילו תככים הדרושים? סטריפטיז מציע תהליך מתפשט, כלומר בתחילת הנאום, יש צורך לסגור את הבגדים של הגוף. כמובן, זה לא מכנסיים ו צווארון מגולגל, זה כבר נשבר. זה שווה להישאר על שמלות וקובע של חצאיות / מכנסיים קצרים עם פסגות. תלבושות כאלה מאפשרות לך לשקול את הצורה ולא להפריע לאוויר הסקסי.
  • אל תתאמץ יתר על המידה. אבני חן, תליונים, נוצות, גלגלים - זה נראה חגיגי ביעילות אך לא מתאים לנאומים יומיים. אם ערב נושאי מתוכנן במועדון רצועת, כמובן, אתה יכול לדחוף את תחפושת הקרנבל לתוך הסגנון של רקדנים ברזילאי, אבל ימים רגילים, עדיף לזכות תלבושות צנועות אבל מיני. נסו לא אכפת לך ולסיח את אורח העיקר - הגוף היפה שלך.
  • אין מכסה המנוע בגדים חיתוך חינם. הכללים העיקריים של סופרקטורים נופי - הכל צריך להיות בחוזקה. תן לתלבושת להפגין מרפקים חלקים ומתמקד בנשיות. אחרת, למה גברים מגיעים מועדוני סטריפטיז?? ברור שלא להסתכל על בנות בסמרטוטים ללא ממדים.
  • מינית ולא כל כך עצובה. אם זה שמלה, אז לא שקוף לחלוטין, אם זה קצר וגבוה, הם חייבים להיות אלגנטי אלגנטי לא לחפור לתוך חלקים פיסי של הגוף. אין גרבונים בתוך רשת או דברים עם מותניים נמוכים. אתה לא רוצה שכולם הראו סדק בין הישבן? להחזיק את הגון הגון אין שום קשר עם חליפת זונה מתאימה. צפית, גברים חייבים להעריץ הראשון ולא הלך שריקה, יש משפטים זדוניים.
  • הקשה ביותר עבור חשפנות היא לעשות זאת הבגדים לא היו רק יפה, אלא גם נוח.

    קצת על גוונים טכניים

    הרקמות שממנו התלבושות הם תפורים עבור סטריפטיז חייב להיות עמיד ומתוח היטב, אחרת הם לא לרקוד בהם. החומר הדק לא יתנגד לעומס בסיבוב האקרובטי הראשון על הקוטב או על התנועה של הרקדן. זה יהיה חבל אם התלבושת בביצועים. בד קשה וגס יתפזר את הגוף. למרבה המזל, יש עכשיו הרבה חומרים סינתטיים נמשכים היטב, הם בקושי נגנב, דומה חיצונית כי בגדי ים הם בדרך כלל תפור.

    זה גם שווה בהתחשב לא ללבוש עור, cuired או לטקס חליפה אם תוכל להשתמש במלואו pylon בנאום. חומרים אלה לא להחליק על המתכת, כלומר כמה טיפים לא יעבוד.

    אשר עבור מחברים, דברים קנו בחנויות רגילות, הם יצטרכו להיות לסירוגין. לין בסוגריים, כמו גם מנעולים ולחצנים מוחלפים על ידי לחצנים או velcro. זה הכרחי עבור הדבר יהיה קל לצאת עם עצמו בתנועה של יד אחת.

    מה התלבושות צריך להיות בארסנל של כל חשפנית

    כל נערה היא הארון שלו לבד. זה תלוי במספרים שהוא מראה ויש להם נושא מסוים. אבל יש קבוצה של תחפושות בסיסיות, אשר צריך להיות כל חשפנית:

  • הלבשה תחתונה חלקה חלקה. זה דבר רקדנית קטנה. ערכה כזו מתבצעת תחת התלבושת הראשית. כאשר הנערה מתפשטת, ואז גרבונים בז 'וחזייה (או רק גרבונים) היא עוזבת. חזותית נראה שהנערה עירומה. ערכת כזו שימושית לעבודה במועדוני רצועה, שם אסור לנער לחלוטין את הגוף (הממסד בסין, טורקיה, כמה מדינות אירופה).
  • כמה שמלות אלגנטיות. זה תלבושת אוניברסלית לא רק לנאומים יומיומיים, אלא גם לעבוד בחדר הצריכה. שמלות חייבות להתמקד באופן מושלם היתרונות של טופס, יש אורך הגון וקל להסרה.
  • זוג גבוה עם חצאיות או מכנסיים קצרים. תלבושת בסיסית נוספת עבור חשפנות. תלבושת כזו יכולה להיות גם נושאית ואוניברסלית. עבור נאומים רגילים, אתה יכול לבחור בדים מבריקים או ניאון, כל נראה יפה מאוד תחת מנורות מועדון תאורה.
  • תחפושת אישית. כל חשפנית חייבת להיות חדר סולו - שבב שלה. זה ידרוש שילוב מיוחד. אולי בריקוד, אתה תהיה בתפקיד של סוכנת הבית או אחות, או לשחק כובע אדום. הכל מוגבל רק על ידי רקדנים פנטסטיים. אבל נסו לא להפוך את הביצועים שלך לתוך "החווה הקולקטיבית" ולבחור משהו אלגנטי מאוד יוצא דופן.
  • בנוסף, תצטרך תלבושות לערבים נושאים שונים במועדוני סטריפטיז המוקדש לחגיגה של השנה החדשה, חג האהבה וחגיגות אחרות. אבל כל התלבושות האלה לא צריך להיות בתחילת הקריירה, הם יכולים להיות רכש לפי הצורך.

    היכן טוב יותר לקחת תלבושות לנאומים

    בגדים מיוחדים עבור ריקוד הלהקה ניתן לרכוש בחנויות שמוכרים תלבושות ואביזרים לאמנים, קרקס ורקדנים רגילים. אבל כל המאפיינים המוצעים אינם מתאימים לחשפנות. בערים גדולות, יש חנויות שיש להם סחורה זרה בלעדית במיוחד לעבוד במועדונים סטריפטיז, עם זאת, המחירים עבור כל הפאר הזה מתורגם פשוט. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

    אם אתה לא רוצה לשבור תלבושות, נעליים ואביזרים, עדיף להזמין אותם בחנויות מקוונות או לקנות בחו"ל. באותו תאילנד וסין, כל זה הוא היקר. וסחורות אירופיות ובגדים בארצות הברית יש איכות מדהימה.

    אופציה טובה נוספת היא לתפור בגדים להזמין. כן זה יקר, אבל אתה תהפוך הבעלים של תחפושת ייחודית כי יהיה יושב בצורה מושלמת בדמות. בגדים עבור חשפנות הם לא פחות מטלות ביצועים חשובים, כגון פילון ללא רבב או איפור. נסו לתת לך תשומת לב מספקת לניוונס הזה.

    Просмотров: 234 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar