21:50
חירום חירום לאחר מין: הסבירות של הריון ו 100% אחריות של תוצאה מאושרת

ילדים הם אושר, אבל הם חייבים להיות מוזמנים מתוכננים. לפחות נולד מאנשים האהובים, ולא נאלץ. מצבים יש הרבה, שונים, ונשים מצאו שיטה להתמודדות עם האינסטינקטים שלהם זכר חסר מחשבה.

התוכן של המאמר

1 סוגים אמצעי מניעה לנשים 2 כאשר אמצעי מניעה מוצג? 3 מינון I תוכניות קבלה 4 הגדרה ספירלות אחרי סקס 5 שווה ערך חזור על אמצעי מניעה?

אמצעי מניעה חירום לאחר המין נוצר עבור אלה שלא היו להם זמן לטפל בזה כדי יחסי מין, כמו גם לזוגות שבחרו לא מוצלח מדי אמצעי הגנה. כל האמצעים טובים במאבק, עדיף לנטרל אקדח מאשר לטפל בחייל. עם זאת, המציאות היא כזאת כי אפילו נתיך על נשק יכול תקלה.

סוגי אמצעי מניעה לנשים

שִׂיא שיטות אמצעי מניעה במקרים בהם אירעה יחסי מין לא מוגנים, ו גם מצבים שבהם ההפריה קרה, אבל אתה לא צריך לתת ביצה להיכנס לרחם. למעשה, זה האחרון הוא מיקרו יחידה ללא פגיעה בבריאות.

בראשון מקרה:

שבר את הקונדום, הזרע נוזל נכנס לנרתיק.

בשנייה מקרה:

האישה צילמה אוראלי אמצעי מניעה, אבל הפעולה שלהם היתה שגויה.

הפלה בשלב מוקדם יכול להתבצע רק ב הנוכחי של 5-7 ימים הראשונים, כאשר אין איום של הריון ectopic. בתוך זה תקופת העובר כבר הוקמה, אך עדיין לא הגיעה צינורות הרחם. מתי תנועת ביצים מופרה נע לאורך צינורות phallopy, בוצע הפלה רפואית.

מתי אמצעי מניעה מוצג?2

רגיל View אמצעי מניעה כרוך באפשרות של הריון, אבל לא להוכיח את זה הֶתקֵפִי. לדוגמה, אישה נאנסה - יש צורך להחיל אפשרי אמצעים מתאימים לאי-ההריון. חסימת סמים לגרום איסור של הביוץ: הביצה עוד לא זז לקראת הרחם, השתלה מכנית אינה אפשרית. יש סיכון לאקטופי הֵרָיוֹן. דחייה ריריתתית מתרחשת עם הפרה או רגילה.

כגון מצבים משמשים:

תרופות משולבות; גלולות progestic; תרופות הורמונליות.

השניים הראשונים צפיות לגרום חסימת פיתוח העובר, ואת האחרון - פוגע מחזור הווסת עם כישלון עוקב.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, אחד יהיה להקצות את המיקום יהיה לאסוף חברה נעימה.

לעתים קרובות הוא מלווה בקנדידיאזיס, שינוי מחזור והשלכות בצורת הפרות של הביוץ והאנלנציה חודשיים.

הכנות Mifepristone לחסום את העבודה של הסוד הנשי כאשר הוא מפסיק להתבלט פרוגסטרון. זה מוביל לירידה בקירות הרחם, דחייה של אנדומטריום. ספירלי הרחם פועלים באותו עיקרון, גרימת גירוי בפנים תאים, המובילים לריקבון שלה.

מינון I ערכות של קבלה 3

חירום חירום לאחר סקס קבילה בצורה של קליטה של ​​תרופות משולבות. הם משמשים במהלך הראשון 72-96 שעות: מיוצרים על בסיס התוכן של Estradiol Estradiol. ללא שם: המינון הוא 50 מיקרוגרם ליום, עם femoden או marvelon מותר התחל עם מינון ב 30 מיקרוגרם. בתוך 24 שעות אתה יכול לשתות לא יותר מ 30 מיקרוגרם, ו -25 שעות לוקח בחשבון את תחילתו של היום הבא - עד 120 מיקרוגרם.

מַקסִימוּם מינון ב 50 מיקרוגרם הוא טבליות של Ovolon, אשר התווית מיד לאחר הווסת, כמו גם מטוס, אשר שותים ביום השני עם מרווח בשעה 12. הגודל המקסימלי הוא 200 מיקרוגרם, עם זאת, עדיף להתייעץ עם רוֹקֵחַ.

Progestiny טבליות (מיני ראה) להשתמש רק ב 48 השעות הראשונות לאחר unprotected חוק מיני. המינון האופטימלי הוא 750 מיקרוגרם.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את המיקום יהיה לאסוף חברה נפלאה.

נציג של מחלקה זו Posinar נחשב. האנלוגי הוא אמצעי מניעה: הוא יכול החל לפני ואחרי יחסי מין. מינון: 20 טבליות ליום מיקרולון או הרק.

אסקוס - אנלוגי של הפוזה המכיל פעמיים יותר פרוגסטרון. לקחת פעם אחת ב יום במשך 72 שעות לאחר יחסי מין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

לְחוּד Mithphristone מבודד:

מדכא את הייצור של הורמונים נקבה; לחסום את ההשפעה של משקפיים אנדוקרינית; מגביר את הפחתת הרחם.

רוב תרופה אפקטיבית המחליף טיפול הורמונלי על נקוב עם אמצעי משולב. עם זאת, המהות של זה היא למלא הפלה רפואית - להרוס את העובר שנוצר, אבל לא היה לי זמן "להגן" ברחם. מונה רק על ידי הרופא המטפל.

מינון: PO 3 טבליות במשך 72 שעות בכל יום, או בבת אחת 3 טבליות, אם במשך שלושה ימים חלפו מאז יחסי מין (לא תפיסה!).

הַצָגָה ספירלות לאחר sex4

סְלִילִי לא רק לפני, אבל אחרי סקס במשך 3-5 ימים. חֲזִית השתלת יש צורך להעביר את הבדיקות ולעבור את בדיקת הגינקולוג, כך השיטה משמשת לעתים רחוקות מאוד בפועל.

שווה לשקר חזור על אמצעי מניעה?חָמֵשׁ

אמצעי מניעה נוסף לאחר הסקס נדרש אם מחזור הווסת נמשך יותר מ -15 ימים. אם המין התרחש ב 5-7 ימים לאחר סיום הווסת, לא לשתות טבליות ולגרום הווסת חוזרת ב"תקופת הדיווח ". אם השלב הראשון חלף, ביצים לוטאיניקה מתרחשות שוב ובשיא (הביוץ) של הפיתוח הופך פגיע, כלומר, בכפוף להפריה.

כל מה שאתה צריך לדעת על ההזדמנות להיכנס להריון מ סקס אנאלי אנו נספר במאמר על הקישור.

Просмотров: 224 | Добавил: prospergnl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar